Friday 8 September 2017

A2 Business Tutkimukset Liikkuvat Keskiarvoja


Markkina-analyysi Liikkuvia keskiarvoja A2 Liiketoiminta-alueita1 Markkina-analyysi Liikkuvia keskiarvoja A2 Liiketoiminta-alueita2 Starter Mallic of Panic Aihe 1 British Wildlife - lajin aihe 2 Tavaramerkit aihealue 3 Markkinointinäkymät.3 Tavoitteet ja tavoitteet Tavoitteena ymmärtää liikkuvat keskiarvot Tavoitteet Määritä Ja selittävät liukuvat keskiarvot Kuvaile liikkuvaa keskiarvoa Analysoi ekstrapolaation hyödyllisyyttä.4 Liikkuvia keskiarvoja Määritelmä Tekniikka tunnistaa taustalla oleva trendi tasoittamalla myynnin vaihteluita Vaihtelut voivat johtua kausivaihtelusta jne.5 Kolmen kuukauden liikkuvan keskiasteen menetelmä Lisää Yhdessä kolmen peräkkäisen kuukauden tiedot Lasketaan keskimäärin.6 Menetelmä KuukausiHuollot 000Laskenta3 Kuukausi Siirtymä keskimäärin Tammikuu24 Helmikuu27 Maaliskuu29 Huhtikuu29 Maaliskuu32 Kesäkuu27.7 Tapaustutkimus 4Sportin kuntosali.8 KuukausiHuollot 000t Laskenta3 kuukausi Liukuva keskiarvo tammikuu24 helmikuu27 24 27 29 326 6 maaliskuu29 27 29 29 328 3 Huhtikuu29 toukokuu32 kesäkuu27 heinäkuu31 elokuuta32 syyskuu34 lokakuu38 marraskuu39 joulukuu3 9.9 Tehtävä 1 KuukausiHuollot 000t Laskenta3 kuukausi Liukuva keskiarvo tammikuu24 helmikuu27 24 27 29 326 6 maaliskuu29 27 29 29 328 3. huhtikuu29 29 29 32 330 toukokuu32 29 32 27 329 3. kesäkuuta27 32 27 31 330 heinäkuu31 27 31 32 330 elokuuta32 31 32 34 332 3 syyskuu34 32 34 38 334 6 lokakuu38 34 38 39 337 39. marraskuuta 39 39 39 338 6 joulukuu 39.10 Tehtävä 2 Vaihtelu 2.11 Tehtävä 3 Nykyinen tulevaisuus.12 Kolmen kuukauden muuttuvat keskiarvot Muuta rahoituslukujen vaihteluja Esimerkiksi kausittaiset tekijät Kertaluonteiset aikataulut eli 3 kk 4 kk 12 Kuukausi riippuu liiketoiminnan luonteesta Supermarketit käyttävät lyhyitä ajanjaksoja Rakennusyritykset käyttävät pitempiaikaisia ​​ajanjaksoja.13 Ekstrapolaatio Otetaan aiemmat ja nykyiset tiedot markkinoista ja käytetään tunnettua taustalla olevaa suuntausta tulevan myynnin ennakoimiseksi.14 Hyödyt Ekstrapolaation haitat Ryhminä päättää teidän taulutelevisiot Ekstrapoloinnin eduista ja haitoista Voit halutessasi harkita seuraavia budjetteja, motivaatiota Tavoiteasetus Ennustuksen ankkurit Kaupan tyyppi on liiketoiminnassa.15 Etu Sen ja epäkohdat ekstrapoloinnin eduista Voiko antaa tietoa toiminnallisten tavoitteiden asettamisesta Tuen asettaminen budjettien ja työvoiman suunnittelun haasteisiin Ennustaminen perustuu menneeseen Hieno hitaasti liikkuviin markkinoihin Voivat olla harhaanjohtavia nopeatempoisissa markkinoissa, kuten teknologiassa,.S-cool, revision verkkosivusto. Market Research. Market-tutkimuksessa kerätään ja analysoidaan tietoja markkinoilta eli kuluttajilta ja potentiaalilta kuluttajilta tavaroiden ja palveluiden tuottamiseksi, jotka vastaavat heidän tarpeitaan. Tämä on tutkimus, jonka tarkoituksena on kerätä ensisijaisia ​​tietoja, on tietoa, joka saadaan nimenomaan kyseessä olevaan tutkimukseen. Se voidaan kerätä kolmella päätavalla - havainnointiin, kyselyihin ja kokeiluun. Tarkkailu edellyttää ihmisten katselua ja niiden käyttäytymisen seurantaa ja tallentamista, kuten televisiomallit, liikennevirtoja valvovat kamerat, vähittäismarkkinavalvonta mitkä tuotemerkkien tuotemerkit ostavat. Kysy Ilmat ovat suora yhteys kuluttajiin ja niissä voi olla erilaisia ​​muotoja. Henkilökohtaiset kyselylomakkeet, kuten ovelta ovelle haastattelu, posti-kyselylomakkeet, puhelin kyselylomakkeet ja ryhmäkokyselyt, kuten kysyvät kuluttajien ryhmän asenteita kohti uutta tuotetta Kyselylomakkeet voivat olla erittäin kalliita ja aikaa vieviä prosesseja, ja voi olla hyvin vaikeaa poistaa ennakkoluulojen elementti tavalla, jolla ne toteutetaan. On tärkeää, että jokaiselle vastaajalle on annettava samat kysymykset samassa järjestyksessä. apua tai painotusta asetetaan tiettyihin kysymyksiin vastauksiksi. Kokeen suorittaminen edellyttää monien markkinointitoimien käyttöönottoa markkinoihin ja sen jälkeen mitataan näiden vaikutusta kuluttajiin. Esimerkiksi testimarkkinointi, jossa uusi tuote käynnistetään pienessä, maantieteellinen alue ja sitten kuluttajien vastaus siihen, sanotaan, onko tuote käynnistetty kansallisesti. Tämä on kokoelma jotka ovat aiemmin keränneet toisia, eikä niitä ole suunniteltu nimenomaan kyseessä olevaan tutkimukseen, mutta ovat kuitenkin tärkeitä. Toissijaiset tiedot ovat paljon halvempia ja nopeampia kerätä kuin ensisijaisia ​​tietoja, mutta ne voivat olla vanhentuneita aika, jolloin sitä tutkitaan Toissijaisten tietojen tärkeimmät lähteet ovat viitekirjat, valtion julkaisut ja yritysraportit. Ensisijainen ja toissijainen tutkimus tarjoaa yritykselle paljon tietoja sen markkinoista ja sen kuluttajista. Näitä tietoja voidaan käyttää kuvaamaan markkinoiden nykytilanne, yrittää ennustaa, mitä tapahtuu tulevaisuudessa markkinoilla ja selittää suuntaukset, joita on tapahtunut. Liiketoiminta voi myös käyttää markkinatutkimustietoja markkinoiden segmentoitumiseen. Tämä merkitsee markkinoiden hajottamista Erillisiä kuluttajaryhmiä, joilla on samankaltaiset ominaisuudet, jotta jokaiselle ryhmälle voidaan tarjota tuote, joka parhaiten vastaa heidän tarpeitaan. Markkinoiden segmentoitumisen tärkeimmät tavat ovat. Näihin ominaisuuksiin kuuluu heidän asenteidensa, harrastustensa, etujensa ja elämäntapojensa tutkiminen. Väestötietojen mukaan heidän ikä, sukupuoli, tulotaso, talon tyyppi ja sosioekonominen ryhmä. Paikan päällä maan alue, kaupunki-maaseutu jne. Markkinoiden tehokas segmentointi voi johtaa uusien mahdollisuuksien tunnistamiseen, kuten tuotteen markkinoiden puutteisiin, tuotteiden toteutumismahdollisuuksiin ja markkinaosuuteen, tuloihin ja kannattavuuteen. Määrällinen tutkimus edellyttää markkinatutkimuksen toteuttamista ottamalla väestönäytteen ja kysyivät heiltä ennalta asetettuja kysymyksiä kyselylomakkeella normaalisti 200 vastaajalle, jotta löydettäisiin todennäköiset kysynnän tasot eri hintatasoilla, uuden tuotteen arvioidusta myynnistä ja yrityksen tyypillisestä ostajasta. Tiedot ovat numeerisia ja niitä voidaan käyttää analyysi graafisesti ja tilastollisesti On olemassa useita tyyppisiä näytteitä, joita voidaan käyttää kvantitatiivisten tietojen keräämiseen. Satunnainen näytteenotto - tämä antaa kaikille julkaisijoille Kuvioissa on usein yhtäläinen mahdollisuus käyttää näytettä. Vastaajia valitaan usein tietokoneella puhelinluettelosta vaaliluettelosta. Kyselyn otanta - tämä menetelmä tarkoittaa, että kuluttajat ryhmitellään segmentteihin, joilla on tiettyjä ominaisuuksia, kuten ikä tai sukupuoli Haastattelijat ovat Sen jälkeen kerrotaan valittavaksi tietty määrä vastaajia kustakin segmentistä Kuitenkin haastatellut henkilöt eivät yleensä edusta väestöä kokonaisuutena. Klusterinäytteenotto - tämä tarkoittaa yleensä, että kuluttajat ryhmitellään maantieteellisiin ryhmiin tai klustereihin ja sitten Satunnaisotanta tehdään jokaisessa paikassa. Stratioitu näytteenotto - kuluttajat ryhmitellään uudelleen segmentteihin tai kerrotaan uudelleen jonkin aikaisemman tietämyksen perusteella väestön jakautumisesta. Jokaisesta kerroksesta haastateltujen ihmisten määrä on verrannollinen väestöön kokonaisuudessaan. Laadulliset tutkimukset yrittävät saada tietoa Dri-motivaatioista kuluttaja käyttäytyy tietyllä tavalla. Se tapahtuu yleensä ryhmäkeskustelujen kautta, joita usein kutsutaan kohderyhmiksi, jotta löydettäisiin kuluttajien ostosten syyt. Ryhmäkeskustelun puheenjohtajana toimii usein psykologi rennolla tavalla, mikä kannustaa kuluttajia keskustelemaan niiden ostotottumukset ja ennalta-käsitykset tietyistä tuotteista ja tuotemerkeistä. Tämä tarkoittaa yrittää arvioida tulevia tuloksia esimerkiksi myyntiasteella. Ennusteita voidaan tehdä monin tavoin. Ekstrapolointi - tämä tarkoittaa aiempien tietojen olemassaolon tunnistamista ja sen jälkeen jatkamista tämä tulevaisuuteen Tämä tehdään usein käyttämällä ohjelmistopakettia, jolla luodaan viimeksi kuluneille tiedoille sopiva rivi ja laajennetaan sitten tämä linja tulevaisuuteen. Delphi-tekniikka - siihen kuuluu paneeli yritysten ja ennusteiden asiantuntijoista, jotka keskustelevat Ja sovitaan pitkän aikavälin ennusteiden tärkeistä asioista ja tapahtumista. Marktitutkimus - Tätä voidaan käyttää hankkimaan ostoa lainaa kuluttajien aikomuksia. Time-sarjan analyysi - tämä myös yrittää ennakoida tulevaisuuden tasoja aiemmista tiedoista Aikasarjatietojen osalta on neljä pääkomponenttia trendi, suhdannevaihtelut, jotka johtuvat taantumien ja puomien taloudellisista sykleistä, kausivaihteluista ja satunnaisvaihteluista. On selvää, että yritetään ennustaa ja ennustaa, mitä tulevaisuudessa tapahtuu, ei ole helppoa, ja monet muuttujat muuttuvat sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä, mikä vaikuttaa ennusteiden tarkkuuteen. Yritysten on aina suositeltavaa käyttää erilaisia ennuste - tekniikoista tulevien sopivien ja hyväksyttävien lukujen saavuttamiseksi, esim. kustannukset, tuotot, myyntitasot, voitot jne. On olemassa erilaisia ​​tekniikoita, joita yritys voi analysoida keräämänsä tiedot markkinatutkimusmenetelmissään. keskiarvo - tämä on summa eriä jaettuna niiden määrällä. Median - tämä on keskimmäinen numero tietoryhmässä. Moodi - tämä on numero tai arvo, joka esiintyy eniten fr tasaisesti tietoryhmässä. Alue - tämä on eron suurimman arvon ja alimman arvon välillä datakokonaisuudessa. Kvartsikentän alue - tämä pitää tietojoukon keskiosan 50 vaihteluvälinettä 25 ja pohja 25 ja jotka ovat vähemmän alttiita äärimmäisten arvojen vääristymiselle. Keskipoikkeama - tämä on mittapisteen keskiarvosta poikkeava mittaustieto. Kokonaisuutenaikaisuus - tämä on mittaus tulosten todennäköisestä tarkkuudesta näytteestä 95-luotettavuusväli on todennäköisyys 0 95, että todellinen keskiarvo on silloin, kun näyte uskoo sen olevan toisin sanoen näytteen tulokset ovat oikeat 19 kertaa 20.Indeksin numerot - tämä on tilastollinen toimenpide, jonka tarkoituksena on tehdä muutoksia tietojoukkoihin, kuten myyntilukuihin helpommin hallita ja tulkita Se sisältää yhden tietolähteen laskemisen 100 perusjaksoksi ja muuten muut tiedot suhteessa siihen Esimerkiksi jos th tietyn liiketoiminnan myynti on 200 000 vuonna 1. vuonna 220 000 vuonna 2. ja 270 000 vuonna 3. sitten indeksinumerot voidaan auttaa tunnistamaan trendi sisällä tiedot Vuoden 1 myynnissä annetaan indeksi numero 100 tämä tunnetaan perustaksi Vuosi 2 on 20 000 enemmän myyntiä kuin vuonna 1. Tämä on 10 nousu, joten indeksinumero vuonna 2 on 110 Vuosi 3 on 70 000 enemmän myyntiä kuin vuosi 1 - tämä on 35 nousu, Joten indeksinumero vuonna 3 on 135. Keskimääräinen keskiarvo - tämä on toinen tapa yksilöidä trendi tietojoukossa. Se mahdollistaa ääriarvojen leikkaamisen yli, jotta voidaan näyttää taustalla oleva malli tietojoukossa. Esimerkiksi , harkitse seuraavia tietoja liiketoiminnan myynnistä viiden vuoden ajan. Markkinointikampanja A2 Liiketoimintayksikkö 3 Markkinointikampanjan skenaarioiden luominen Olet markkinointipäällikkö, joka työskentelee Saatchi Saatchi - yhtiössä. 3 Markkinointikampanjan skenaario Y ou ovat markkinointijohtajia, jotka työskentelevät Saatchi Saatchi - yhtiössä, yksi esittely-transkripti.1 Markkinointikampanja A2 Business Studies - yksikkö 3.2 Markkinointikampanjan skenaarioiden luominen Olet markkinointijohtajia, jotka työskentelevät Saatchi Saatchi - yhtiössä, joka on yksi maailman suurimmista markkinointitoimistoista, jotka sijaitsevat Länsi-Lontoossa. on annettu tehtäväksi luoda markkinointikampanja, joka on esitettävä asiakkaalle Voit valita seuraavista asiakkaista kampanjan luomisen Innocent Drinks - ohjelmalle Topshop Topman O2 Converse.3 - ohjelman asiakkaan määrittely Kampanjasi on täytettävä seuraavasti SMART Marketing Objectives A Mood Board Mainosjuliste Mainosmainos - valinnainen Liikkuvat keskiarvot Analyysi Markkinaspesifikaatio Ekstrapolaatiolla Ensisijainen markkinatutkimus SWOT-analyysi Selkeä markkinointistrategia, joka liittyy Ansoffin matriisiin.4 KuukausiMyyntimyyntiKonversiivi SalesInnocent MA Topman-myymälä Myynti Topman-myymälä MA J800, 000 567 678 2 577 088 F800.067 456.765 2.456.456 M748.230 345.767 2.321.211 A645 456 567 988 2 00 005 M634 657 786 988 1 986 324 J756 798 900 786 1 563 324 J896 987 1 435 456 1 856 987 A956 006 1 567 888 2 110 112 S1 978 067 1 287 222 1 566 989 O 687 987 1 000 465 1 274 657 N654 765 800 464 1 119 999 D546,768 723 450 1 800 767,5 Liukuvat keskiarvot Lasketaan ja esitetään Kolmen kuukauden liukuva keskiarvo Excelissä Syötä oikein sopiva rivi Kirjoita analyysi yritystesi trendeihin myyntitiedoista Ilmoita, mitä ennakoitat ekstrapoloinnin kautta seuraavien kuukausien myyntiluvuille ja sisällyttää analyysiin.6 Asiakkaan määrittely Kampanjasi pitäisi olla valmis kuten SMART Markkinointitavoitteet Mood Board Mainonta-mainos Perusmainonta - video - valinnainen Moving-keskiarvot Analyysi-analyysi, jossa on ekstrapolaatio Ensisijainen markkinatutkimus SWOT-analyysi Selkeä markkinointistrategia, joka liittyy Ansoffin matriisiin.7 Ensisijainen markkinatutkimus Suunnittele kyselylomake kuluttajien mittaamiseksi Vastaus markkinointikampanjallesi Lähetä 40: lle vastaajalle Analysoi tulokset u laulaa verkkosivustojen työkalut.8 Täysistunto Mitä on saatu päätökseen SMART Markkinointitavoitteet Mood Board Mainosjuliste Perusmainonta - valinnainen Liikkuvat keskiarvot Analyysi Markkinaselvitys Ekstrapolointi Ensisijainen markkinatutkimus SWOT-analyysi Selkeä markkinointistrategia, joka liittyy Ansoffin Matrixiin.

No comments:

Post a Comment